Äntligen!
Sol o bina vågar sig ut för att leta nektar och pollen på de få blommor som blommar redan. Mest tussilago men även krokusar, blåsippor, vitsippor och påskliljor. Än har jag inte sett sälgen blomma men vilken dag som helst kommer den säkert! ![]()
Påminner om att det finns lite honung kvar från i fjol. Även honung med propolis. Jag har även några cerat till torra vårläppar. ![]()
Hör av er så fixar med med upphämtning/utlämning.
🌞🐝🍯⚘️🌿


